keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

VISSSYYYY

Työpäivinä en pahemmin ehdi sen kummemmin miettiä mitä laittaisin päälle. Olen ottanut tavaksi laittaa iltaisin seuraavan päivän vaatteet valmiiksi, jotten joutuisi ihan verkkareissa lähtemään tai ettei aamulla tulisi niin kovaa kiirettä (tulee kyllä siitä huolimatta, olen ihan mahdoton aikataulujeni kanssa, aina myöhässä :D).


Huivi: H&M

Tässä on se aikaisemmin hehkuttamani leohuivi! Tykkään tästä ihan todella paljon, kangas on ihanan ohutta ja ilmavaa ja huivi on suuri ja juuri oikean sävyinen :) Niin ja tosiaan tuollaiset releet olin valinnut ensimmäisen työpäivän aamuksi :) Mahdollisimman helpot ja nopeat siis heittää päälle. Tykkään tosi paljon tuosta neuleesta, olin pitkään etsinyt tuollaista ohuen ohutta neuletta ja vähän aikaa sitten tuollaisen löysin :) Ihanan rento mutta silti hyvännäköinen!


Huivi: H&M
Legginsit: H&M
Neule: Only
Paita: H&M

Käytiin poikaystävän kanssa pari päivää sitten töiden jälkeen jätskeillä kun sateisen viikonlopun jälkeen tuli ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä :) Matkassa mukana oli muutama päivä sitten kaupasta bongaamani uutuus vichy!

Olen aina inhonnut kivennäisvesiä, mutta ajattelin antaa tälle uutuus Novellelle mahdollisuuden kun siihen oli lisätty sinkkiä ja E-vitamiinia, joiden sanotaan tekevän hyvää iholle. Yllätyksekseni tämä vichy olikin ihan älyttömän hyvää! Piti sitten ostaa vielä pari pulloa lisää :)

Mitäs piditte asusta?

Ei kommentteja: